Menu

Hoe werkt Werkorder?

Controle over de urenregistratie op kantoor, gemak in de cabine

WerkOrder: de start van de dag voor de medewerker. Alle opdrachten die voor die dag – en voor de dagen erna – gepland zijn, staan in zijn of haar persoonlijke omgeving. Naast de werkzaamheden zijn ook de contactgegevens van de klant, de werklocatie, het project en overige werkzaamheden beschikbaar in de digitale werkbon.

Werkbon vanaf kantoor óf medewerker maakt zelf een werkbon aan

De planner op kantoor heeft de opdrachten doorgegeven aan de app, de medewerker op de trekker of de (mobiele) kraan hoeft deze alleen nog maar aan te klikken. Voegt de planner nieuwe werkzaamheden toe of wijzigt de planner bestaande werkzaamheden, dan ontvangt de medewerker op locatie automatisch een melding op de mobiele telefoon.

Maar de medewerker kan ook zelf een nieuwe werkbon aanmaken. Dat is handig als er niet elke dag een planner op kantoor zit of wanneer er een spoedklus tussendoor komt. In de aangemaakte werkbon registreert de medewerker dan zelf de klantnaam en de werkzaamheden.

Na afloop van de werkzaamheden registreert de werknemer de gewerkte tijden en het aantal gemaaide hectares, kilo’s of meters. Na deze registratie stuurt de app de informatie automatisch door naar kantoor, waar de gegevens met behulp van WerkExpert worden gefactureerd.

Onderdeel van WerkExpert

WerkOrder is onderdeel van WerkExpert, het facturatie- en administratieprogramma voor loonbedrijven en bedrijven in de groen-, grond- en infra-sector. Dat maakt WerkOrder uniek binnen het veld aan digitale werkbon-apps: geen koppeling, maar volledige integratie van urenregistratie, facturatie en planning.

Binnen WerkExpert kunt u bedrijfseigen velden aanmaken die de medewerker in de app kan invullen. Zo legt u eenvoudig de informatie vast die u in uw bedrijfsproces gebruikt.

Op kantoor hoeft u alleen nog maar de bonnen te controleren. Daarna kunt u de factuur opmaken en versturen aan uw klant.